Е-портфоліо - блог Бринзи Яни Семенівни

Дистанційне навчання географія 10 клас

 Календарне планування географія 10 клас

07.06.22

Асинхронний урок

Повторення вивченого матеріалу

Перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=yR8tcuVg7G8


31.05

Асинхронний урок

Узагальнення знань учнів за темами «Африка» та «Україна в міжнародному просторі»

Виконати тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6280244


30.05

Синхронний урок   9.50

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Геополітична структура сучасного світу. Місце України на сучасній геополітичній карті світу. Основні вектори сучасної української геополітики.

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=DK4kwlU1pB8

2.     Опрацювати параграф 43, 44

3.     Написати конспект.

4.     Завдання 1, 2 письмово ст 234 


23.05

Синхронний урок   9.50

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Південно-Африканська Республіка (ПАР).

1.     Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=Xjp6auYJutM

2.     Опрацювати параграф 42

3.     Написати за планом характеристику країни

План характеристики країни.

1.      Географічне положення, кордони, сусіди та їх столиці.

2.      Особливості рельєфу (загальний  характер поверхні, корисні копалини).

3.      Кліматичні умови (кліматичні пояси, середні температури січня і липня, річна кількість опадів).

4.      Внутрішні води (великі річки, озера, водосховища …)

5.      Природні зони і їх особливості (грунти, рослинний та тваринний світ)

6.      Населення (основні раси, народи)

7.       Господарська діяльність

8.      Зовнішньо-економічні зв’язки.

4.      

5.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3050052 (виконати сьогодні)


17.05

Синхронний урок   12.45

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

 Єгипет.

1.     Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=qzUaszIwSM0

2.     Опрацювати параграф 41

3.     Написати за планом характеристику країни

План характеристики країни.

1.      Географічне положення, кордони, сусіди та їх столиці.

2.      Особливості рельєфу (загальний  характер поверхні, корисні копалини).

3.      Кліматичні умови (кліматичні пояси, середні температури січня і липня, річна кількість опадів).

4.      Внутрішні води (великі річки, озера, водосховища …)

5.      Природні зони і їх особливості (грунти, рослинний та тваринний світ)

6.      Населення (основні раси, народи)

7.       Господарська діяльність

8.      Зовнішньо-економічні зв’язки.

4.      

5.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7202828  (виконати сьогодні)


16.05

Асинхронний урок

Контрольна робота за I семестр

Виконати тести за посиланням

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9142668


09.05

Синхронний урок   9.50

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Господарство країн Африки.

Практична робота №7. Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування.

1.     Опрацювати параграф 40

2.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=2dtu2Gdy27s

3.     Написати короткий конспект.

4.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6084975


03.05

Синхронний урок   12.45

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Природні умови і ресурси регіону. Населення Африки.

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 39 підручника

2. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).

3. Виконайте у зошиті схему.

Субрегіони Африки

 

Північна Африка

Центральна Африка

Західна Африка

Східна Африка

Південна Африка

 

4. Користуючись текстом підручника, інтернет-ресурсами, дайте короткі відповіді на питання.

а) Чому деякі кордони країн Африки мають проведені кордони у вигляді прямих ліній?

б) Запишіть монархії Африки.

в) Запишіть федеративні держави Африки.

г) Яка єдина держава Африки належить до високорозвинених?

ґ) Який тип відтворення населення характерний для Африки?

д) Які особливості природно-ресурсного потенціалу країн Африки?

е) Які країни Африки не мають виходу до моря? Як це впливає на їх рівень економічного розвитку?

5. Дайте усні відповіді на питання в кінці параграфа підручника (Рубрика «Знаю і вмію обґрунтувати»).



02.05

Синхронний урок  9.50

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Особливості географічного положення Африки. Склад регіону. Сучасна політична карта. Райони збройних конфліктів, проявів тероризму.

1. Опрацюйте параграф 38, 39

2. Розгляньте хмари слів «Регіони Африки». (додаються, в самому низу)

Знайдіть країни та їх столиці кожного регіону на карті атласу, запам’ятайте їх розташування. Виконайте завдання за посиланням

https://learningapps.org/view1574371     Країни Африки та столиці

А ще завдання для зорової пам’яті, знання карти і логічного мислення

Це цікаво!!!

https://learningapps.org/view1819813

3. Пригадайте план характеристики географічного положення.

Дайте відповіді на запитання:

1) Які країни не мають виходу до моря чи океану?

2) До яких за типом розвитку країн наближені країни Африки?

3) Який важливий міжнародний шлях проходить територією Африки?

4) Знайдіть на карті найбільші порти країн Африки: Кейптаун, Александрія, Порт-Саїд, Касабланка, Дакар, Лагос, Момбаса, Дар-ес-Салам. На території яких держав вони знаходяться?

Чи впливають дані риси географічного положення на економічний розвиток країн Африки?

4. Використовуючи карти атласу ( ст. 7 Атлас Україна у світі: природа, населення 8 клас)  згрупуйте держави за формою правління та формою територіального устрою:

Ангола, Марокко, Алжир, Єгипет, Ботсвана, Ефіопія, Сомалі, Мадагаскар, Зімбабве, Лесото, Нігерія, Танзанія, Туніс, Замбія, Судан, Намібія, Чад, Південна Африка, Лівія, Малі, Мавританія.

Форма правління:

Республіки –

Монархії –

Форма територіального устрою:

Унітарні –

Федеративні –

5. Опрацювавши карту атласу( ст. 7 Атлас Україна у світі: природа, населення 8 клас) вкажіть, які країни за типом економічного розвитку домінують для кожного субрегіону Африки.

6. Опрацюйте відповідну карту атласу ст. 4-5 (10 клас) та назвіть, до яких міжнародних організацій входять країни Африки та основну мету їх діяльності.

 Яке значення вони мають для економічного розвитку країн Африки?

7. Опрацюйте запропонований текст. Знайдіть ці регіони на карті.


За додатковими джерелами інформації установіть, у яких країнах Африки були задіяні українські миротворці. З’ясуйте особливості виконання миротворчої місії у цих країнах.

 


25.04

Асинхронний урок

Узагальнення знань учнів за темою «Америка»

Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7679142


19.04

Синхронний урок  12. 45

 https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Бразилія.

Практична робота 6 (оцінювана). Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

Виконайте завдання:

1.     Пригадайте:

·        На які природні ресурси багаті країни Південної Америки?

·        Як формувалося населення Південної Америки?

·        Які ознаки економіки властиві НІК Азії?

2.     Опрацюйте  параграф 37

·        Використовуючи текст підручника, географічний атлас (ст. 31) та схему, що наведена,  охарактеризуйте чинники економічного розвитку  Бразилії та поясніть, як вони забезпечили економічне зростання країни?


·        Бразилія має надзвичайно високий рівень урбанізації – 85,4 %. Поясніть, які проблеми  виникають в країні та що таке   нетрі – фавели?

·        Доведіть, що Бразилія  – індустріально-аграрна країна,незважаючи, що  понад половину ВВП країни припадає на сферу послуг.



·        Охарактеризуйте міжнародні зв’язки України з Бразилією.
4.Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=VoKMkvWPPgY&feature=emb_logo

5 Виконайте Практичну роботу №6 (О. Г. Стадник)


18.04

Синхронний урок  9.50

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

Канада

Шановні учні! Запрошую Вас на урок географії.

Наприкінці уроку Ви будете

описувати: особливості географічного розташування  Канади.

визначати: місце країни на світовому ринку продукції секторів економіки; особливості розміщення населення Канади.

простежити зв’язок між природно-ресурсним потенціалом Канади та галузями її міжнародної спеціалізації; зв’язок між Україною та Канадою.

знати: основні вектори впливу української діаспори на розвиток України.

 

І. Мотивація до навчання

Пропоную запитання, відповіді на які починаються з певних букв (назва країни) – повторення географічних об’єктів північної Америки:

К  1. Затока Тихого океану біля узбережжя Північної Америки. 

А  2. Назва півострова на північному заході материка. 

Н  3. Острів біля північно-східного узбережжя материка.

А  4. Гряда островів, яка розташована на півночі Тихого океану.

Д  5. Протока, яка з’єднує море Баффіна та море Лабрадор.

А  6. Океан, який омиває східне узбережжя Північної Америки.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Виписати з хмари слів слова, які, на вашу думку, пов’язані з Канадою.


ІІІ. Вивчення нового матеріалу

*     Методичний прийом «Час підручника» Опрацювати §36

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3pUUtFlrF30

*     Методичний прийом «КВЕСТ – кімната» - Особливості сучасного  розвитку Канади.  За посиланням: https://www.learnis.ru/386973/

В зошиті фіксуєте: 

№ питання

№1

№2

№3

№4

Відповіді

 

 

 

 

 

(Відповіді: 3 / 13  / 124 / 4  )  Кодове слово уроку –  текст канадського прислів'я.

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

Повторити вивчений матеріал та закріпити знання про взаємозв’язки Україна – Канада. За посиланням:  https://learningapps.org/display?v=pp4om2ouj21  

 

V. Домашнє завдання

Повторити §37,


11.04.22

Синхронний урок  9.50

https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf

США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку. Господарство.

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 35 підручника 

2. Перегляньте відео-урок з поданої теми: https://www.youtube.com/watch?v=enC-q1xA8jc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3gH9WF--70seLX8bA6He6AihCqD3d3KpX4PUgJgaNy0ZILMAUOJxR5Xik

3. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).

4. Користуючись ОІС, запишіть у зошит особливості сучасного постіндустріального розвитку США.

5. Заповніть у зошиті таблицю.

Вторинний сектор економіки США

Провідні виробництва

Райони / центри розміщення

Стисла характеристика

 

 

 


6. Виконайте завдання на контурній карті (с. 15, видавництво «Картографія»).

7. Дайте усні відповіді на запитання у кінці підручника (Рубрика «Знаю і вмію обґрунтувати»).





05.04.22

Синхронний урок  12. 45

 https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf
Тема: США: економіко-географічне положення,
природно-ресурсний потенціал, населення.

План:

 1. «Візитна картка».

2. Місце країни у світі та регіоні.

3. Економіко-географічне положення.

 4. Природно-ресурсний потенціал.

5. Населення країни.

6. Українська діаспора в США.

 Головне. США – одна з найпотужніших держав світу. Вона відіграє провідну роль не лише в американському регіоні, а й на світовій політичній арені та в економіці

. ЕГП США дуже вигідне. Країна розміщена у сприятливих для життєдіяльності природних поясах, її береги омивають води трьох океанів. США віддалені від основних регіонів політичної нестабільності та військових конфліктів.

 США мають надзвичайно багатий природно-ресурсний потенціал для розвитку всіх секторів господарства.

Мінеральні, земельні, водні, лісові, рекреаційні та інші природні ресурси США мають світове значення та раціонально й ефективно експлуатуються.

 Характерні риси населення США: багатонаціональний і строкатий расовий склад, нерівномірне розміщення, високий рівень урбанізації, високий рівень освіченості та кваліфікації, зайнятості у сфері послуг.

Українська діаспора в США належить до національної меншини з високим рівнем організації, освіти та культури.

Запитання:

 1. Назвіть основні риси ЕГП США.

 2. Укажіть головні складові природно-ресурсного потенціалу США.

 3. Поясніть особливості етнічного та релігійного складу населення країни.

 4. Назвіть найбільші міста, мегаполіси США?

 5. Чим обумовлений нерівномірний розподіл населення територією країни?

 6. Як і коли відбувалося формування української діаспори в США?

Завдання: 1. Опрацювати § 34  (https://pidruchnyk.com.ua/417-geografyakobernk-kovalenko-10-klas.html  )

2. Перегляньте презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1GHOyyyuiWe0BJKa5QwyruHlkpVpI0iff/view?usp=sharing


10 клас

04.04.22

Синхронний урок  9.50

 https://meet.google.com/qbr-ufmm-ixf
Тема: Америка: третинний сектор економіки. Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Америки. Особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Америки.

Тема уроку: Третинний сектор економіки. Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли. Нерівномірність економічного розвитку  субрегіонів Америки. Особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Америки.

Практична робота 5. Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їх економічного розвитку.

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=jOt_NZkk2hI

2.     Опрацювати §33,  виконати завдання практичної  роботи, виконати завдання 1 – 4 ст.182.

3.     Навести приклади країн «зручного прапора», країн-офшорів, «країн-готелів». Пояснити, чому саме таку спеціалізацію має їхня сфера послуг.

     4. Орієнтовні теми для досліджень (за вибором учня/учениці)

1. «Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток.

2. Панамериканське шосе – дорога через три Америки.

3. Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну


28.03.22

Синхронний урок 9.50 

 https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmeet.google.com%2Fguw-cnct-tmd%3Ffbclid%3DIwAR1uSzH-0er7lRnP1yLPoR3HVLqojB-DWWPABciQk6JEDlAfXG7chcdnlKs&h=AT3ES_98v-_CKcZRsJQhgtdyKsJyHSmP0SD1GSz-HG5y5tKUNy6f2R4gD5GQ9qJVgxlKJqDWWOcLzehTiGi3aMeJ5-5Uk7gpbaQVjad1Y8RObNx_Y-8eDMVVQPwWY09n8d96_oB26a2JHk0 

1. Опрацювати матеріал за посиланням, а саме розділ вторинного та третинного сектору  та виконати тести після матералу (скриншот реззультату прошу прислати) 

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0/

2. Опрацювати параграф 33 

3. Письмово дати відповіді на запитання 1-4 ст. 182


22.03.22

Синхронний урок 12.45 https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmeet.google.com%2Fguw-cnct-tmd%3Ffbclid%3DIwAR1uSzH-0er7lRnP1yLPoR3HVLqojB-DWWPABciQk6JEDlAfXG7chcdnlKs&h=AT3ES_98v-_CKcZRsJQhgtdyKsJyHSmP0SD1GSz-HG5y5tKUNy6f2R4gD5GQ9qJVgxlKJqDWWOcLzehTiGi3aMeJ5-5Uk7gpbaQVjad1Y8RObNx_Y-8eDMVVQPwWY09n8d96_oB26a2JHk0 

 Америка: загальна характеристика господарства, первинний сектор економіки.

1.     Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=r1UuHr_zAuc

2.     Прочитати § 32

3.     Напишіть короткий конспект по параграфу.

4.     Дайте письмово відповіді на запитанння.
1. Визначте місце Америки в сучасному світовому господарстві та її участь в МПП.
2. Порівняйте субрегіони Америки на основі виробничої структури основних секторів економіки.
3. Яким із субрегіонів Америки властиве переважання сфер діяльності первинного (вторинного або третинного) сектору економіки? Які країни і за що отримали прізвисько «бананові республіки», «світові перевізники» (або «країни зі зручним прапором»), «країни-офшори», «країни-готелі»?
4. У чому відмінність моделей розвитку нових індустріальних країн Америки та Азії? Визначте пріоритетні напрямки спеціалізації країн НІК Америки.
5. Що таке «постіндустріалізм»? Які з країн Америки набули рис постіндустріальної спеціалізації?
Бажаю успіхів та здоров'я 
:!: :!: :!:


21.03.2022

Асинхронний урок

Америка: природні умови та ресурси, населення.

1.     Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=Ac95M5jUNpI

2.     https://www.youtube.com/watch?v=4fuQ5YeDjqI

3.     Прочитати § 31

4.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7516334


14.03.22   Синхронний урок

09.50  https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmeet.google.com%2Fjdq-gvio-gyh%3Ffbclid%3DIwAR1jWSP1tL1P6J2jtlCzOpMrZ8GBw9wqUw69BmYMg6SLnKRcS-yXhxK6kQs&h=AT3nyqkBbmzCNbfHz17cYehjQQPAtLWIEeOpOOkuwJ6j5mBOLVxfMdR04dBJCProcpvocnOEbN4bpRdDOTxzR1aUOUHHjrNMBkzk8AAStaKW7LoRP02DhVYIgn1MJ0bpJ8I32w

Америка: загальна характеристика регіону. (Особливості ГП. Склад регіону. Сучасна політична карта. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Міжнародні організації НАФТА, Меркосур, НATO).

Практична робота 5. Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їх економічного розвитку.

1.     Переглянути відео та виконати тести за посиланням  https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Geography-10th-grade+2020/courseware/7d6c521b7d6c410b806261c2c7b7f026/2238166896bd4ef19fdd4e163c68f2a2/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BGeography-10th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%4008d1ae50734e4e2aac43d9f37a0d0216

2.     Прочитати параграф 30

3.     Виконати Практичну роботу № 5.


08.02.22

Австралія

1.     Переглянути відео-урок  https://www.youtube.com/watch?v=M43gE5Kqq8M

2.     Опрацювати параграф 27

3.     Написати  характеристику країни за планом

План характеристики країни.

1.      Географічне положення, кордони, сусіди та їх столиці.

2.      Особливості рельєфу (загальний  характер поверхні, корисні копалини).

3.      Кліматичні умови (кліматичні пояси, середні температури січня і липня, річна кількість опадів).

4.      Внутрішні води (великі річки, озера, водосховища …)

5.      Природні зони і їх особливості (грунти, рослинний та тваринний світ)

6.      Населення (основні раси, народи)

7.       Господарська діяльність

8.      Зовнішньо-економічні зв’язки.


07.02.22

Практична робота №4 (оцінювана). Аналіз статево-вікових пірамід Японії, Китаю та Індії з метою оцінювання працересурсного потенціалу країн.

1.     Повторити тему Індія

2.     Виконати практичну роботу № 4 в практичному зошиті

3.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2622670


15.03.21

Америка: природні умови та ресурси, населення.

Скайп урок 10.10. - 10.30

Домашнє завдання:

1. Опрацювати параграф 31

                                         2. Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=C0Ele1DLBF0  

3. Дайте письмово відповіді на запитання 1 - 6 ст. 172


17.02.21

Острівні країни Океанії

Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=ML62dPfqkCw

опрацювати параграф

написати конспект характеристику за планом Океанія


11.01.21

Третинний сектор економіки країн Африки.

1.     Опрацювати презентацію https://www.youtube.com/watch?v=Wc2kYGMTC0Q

2.     Прочитати параграф 20

3.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2340699

13.01.21

Японія: ЕГП, природно-ресурсний потенціал. Населення.

Опрацюйте матеріали уроку за посиланням і після відео виконайте тести.

(Перед початком зареєструйтеся)

https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Geography-10th-grade+2020/courseware/3fba3740a35e4c12accc6e7247901373/a43faadc898048278a2aecc4912fd3a3/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BGeography-10th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%40c0df959dfc8d4486858bb349eeb6d805

Д/З

1.     Опрацювати параграф 21

2.     Написати економіко-географічну характеристику Японії за планом.

 

18.01.21

Японія: господарство.

Опрацюйте презентацію і зробіть конспект: https://www.youtube.com/watch?v=qOweFO9iu-s

Д\З

1.     Опрацювати параграф 22

2.     Позначення географічних об’єктів Японії на контурну карту.

3.     Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3088930


25.11.20

Практична робота 2 (оцінювана). Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «Великої Сімки» (за вибором).

1.     Опрацювати параграф 13

2.     Зробити за планом характеристику Італії

3.     Практична робота № 2 (в практичному зошиті)

30.11.20

Контрольна робота "Країни Європи"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3037501


Немає коментарів:

Дописати коментар