Е-портфоліо - блог Бринзи Яни Семенівни

Дистанційне навчання географія 8 клас

 Календарне планування географія 8 клас

2022 -2023 н.р

8 клас

08.05

Онлайн урок 9.50   https://meet.google.com/jjo-obnc-vft

Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення

1.     Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=fFqjWhePVi4

2.     Опрацювати параграф

3.     Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2936034

4.     Підготуватися до контрольної роботи за 2 семестр

 

8 клас

09.05

Контрольна робота  за II семестр

Виконати тести за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5389320

 


8 клас

12.12

Метеорологічна служба. Прогноз погоди за даними синоптичної карти, народними прикметами. Вплив погодно-кліматичних умов на здоров'я і господарську діяльність людини. Охорона атмосферного повітря. Кліматичні особливості своєї місцевості.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=hLlVWY8hpk4

2. Опрацювати параграф 27, 28

3. 2.  Підібрати народні прикмети про прогнозування погоди для своєї місцевості.

13.12

Контрольна робота за I семестр

Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4407959


19.12

Склад вод суходолу. Поверхневі води. Річки. Будова річкової долини. Вплив рельєфу на річки. Характер течії. Падіння, похил річки. Вплив клімату на формування річкової системи. Річковий стік, витрати води. Живлення і режим річок, густота річкової мережі. Основні річкові басейни та системи. Практична робота № 7 (початок) позначення на контурній карті найбільших річок

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=gzCoCSlasDQ

2.     Опрацювати параграф 29

3.       Завдання

Користуючись інтернет ресурсами дізнайтесь про топонімічне походження назв річок України ( не менше п’яти назв).

4.     Тест-контроль

Завдання на вибір однієї правильної відповіді (за правильну відповідь 1.0 бала)

  1) Річка Західний Буг належить до басейну:

     а) Чорного моря;

     б) Азовського моря;

     в) Балтійського моря.

  2) Різницю висот між витоком і гирлом називають:

     а) мутність;        б) падіння;               в) похил.

  3) Рівень, до якого річка може розмивати гірські породи в глибину, називають:

     а) русло;             б) тераса;                 в) базис ерозії.

  4) Об’єм води, що протікає через поперечний переріз річки за одиницю часу, - це:

     а) річний стік;     б) витрата води;      в) твердий стік.

  5) На території України найбільший поверхневий стік властивий:

     а) західній частині;

     б) східній частині;

     в) центральній частині.

   6) Повінь, паводок, льодостав, межень – це ознаки:

          а) водного режиму річок;

          б) роботи річок;

     в)  характеру течії річок.

 

20.12

Озера, їх типи.

Практична робота № 7 (продовження) позначення на контурній карті найбільших озер, водосховищ, каналів, боліт України

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=0aJl3jGseOw

2. Опрацювати параграф 30

06.12

Регіональні відмінності клімату. Кліматичні ресурси. Сезонні погодні умови і явища. Несприятливі погодно-кліматичні явища. Практична робота № 6. Визначення причин відмінностей кліматичних показників різних регіонів України за аналізом кліматичної карти.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7LtdPVUKFEs

2. Опрацювати параграф 25,26

3. ЗАПАМЯТАЙ!

  Фактори розвитку несприятливих природних процесів і явищ

-         обертання Землі навколо Сонця

-         тектонічні рухи

-         сонячна енергія та атмосферна циркуляція

-         робота підземних вод

-         діяльність людини

1.     Написати конспект по параграфу 25, 26

2.     Виконати Практична робота № 6. Визначення причин відмінностей кліматичних показників різних регіонів України за аналізом кліматичної карти.

6. Написати Дослідження . Прогнозування погоди за народними прикметами та порівняння з прогнозом в  інтернет-джерелах, ЗМІ

 

05.12

Кліматичні показники: температура, вологість повітря, опади, коефіцієнт зволоження та їх розподіл в Україні. Річний та сезонний хід кліматичних показників. Кліматична карта. Практична робота № 5. Визначення вологості повітря за заданими показниками

1.     Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=XlCyO79aocA

2.     Опрацювати параграф

3.     Виконати тести

Прийом «Тест-контроль»

1. Сонячна радіація, яка безпосередньо досягає земної поверхні, називається:

а\. пряма; б\. сумарна; в\.розсіяна.

2. Найбільший показник альбедо має ділянка, яка вкрита:

а\. водою; б\.зеленою травою; в\. снігом.

3. Багаторічний режим погоди в даній місцевості називається:

а\.клімат; б\. погода; в\. кліматотвірний чинник.

4. Найнижчі середньомісячні температури січня на території України спостерігаються:

а\.на північному сході; б\. на північному заході; в\. південному заході.

5. Для більшої території України характерний тип клімату:

а\. морський; б\. субтропічний; в\. помірно-континентальний.

6. Найбільша кількість опадів випадає в Україні випадає у:

а\.у північній частині; б\. у Крпатах; в\. у Криму.

7. Континентальність клімату на території України зростає:

а\.із заходу на схід; б\. з півночі на південь; в\.з північного заходу на південний схід; г\. з південного заходу на північний схід.

28.11

Кліматотвірні чинники (сонячна енергія, циркуляція атмосфери, підстильна поверхня) та їх взаємодія. Розподіл сонячної енергії в атмосфері і на земній поверхні.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=qwoCq-lStVg  

2. Опрацювати параграф 23,24

3. Записати та запам’ятати основні визначення.

 

29.11

Властивості повітряних мас, що впливають на територію України. Атмосферні фронти, циклони та антициклони.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WLytIhwAtU0&t=4s

2. Опрацювати параграф 25,26

3. Змоделюйте ситуацію: гори Карпати розміщені не на південному заході України, а на північному сході – чи зміняться кліматичні умови в нашій державі?  


21.11.22

Рудні корисні копалини: басейни, райони залягання та видобутку. Практична робота № 4 (продовження) Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України

1.Опрацювати параграф

2. Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3012619

                      3. Виписати та запам’ятати основні визначення.

4. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ggBK_AviJtg

https://www.youtube.com/watch?v=t-UFuAOCQo0

 

22.11.22

Нерудні корисні копалини: басейни, райони залягання та видобутку. Мінеральні води та грязі. Проблеми раціонального використання мінеральних ресурсів. Практична робота № 4 (закінчення. Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України

1.     Опрацювати параграф

2.     Написати повідомлення  «Проблеми раціонального використання мінеральних ресурсів»

3.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LD1whmm8NR8

4.     Виписати та запам’ятати основні визначення.

14.11.2022

Геологічна будова. Неотектонічні рухи. Вплив геологічної будови та тектоніки на діяльність людини. Практична робота № 4 (продовження). Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=RW3taN4LljA

2. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8824160

 3. Записати та запам’ятати основні поняття.

 

15.11.2022

Карта «Тектонічна будова». Основні тектонічні структури. Зв'язок рельєфу з тектонічними структурами. Практична робота № 4 (продовження). Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Lw7_KZ20gjo&t=4s

2.     Записати та запам’ятати основні поняття.

3.     Дати відповіді на запитання після параграфу.

4.     Опрацювати параграф 


8.11.22

Геологічна історія Землі. Геологічне літочислення. Геологічні ери.

1.     Опрацювати параграф

2.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=pp3pqiAPRLI&list=PL3FXr9q3IbZ37DIhRoBG87SXfe39zNz7u

3.     Виписати та запам’ятати основні визначення.

4.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4900621


7. 11.22

Практична робота № 4 Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними коалинами у межах України.

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Lw7_KZ20gjo

2.     Виконати в практичному зошиті практичну роботу № 4.

Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними коалинами у межах України.

Немає коментарів:

Дописати коментар