Е-портфоліо - блог Бринзи Яни Семенівни

Дистанційне навчання географія 11 клас

 Календарне планування географія 11 клас

06.06

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

 Повторення  матеріалу «Географічний простір землі».

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=KjAclyHOZGk

30.05

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

Узагальнення знань учнів за темами «Суспільна географія України».

1.     Виконати тести за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3412418


16.05

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні. Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні. Місце України на світовому ринку інвестицій і запозичень. Транснаціональні фінансові корпорації (банки, фінансові компанії) в Україні. Сучасні форми просторової організації виробництва товарів і послуг в Україні.

Тема 1. Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні. Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні.

Тема 2. Місце України на світовому ринку інвестицій та запозичень. Транснаціональні фінансові корпорації (банки, фінансові компанії). Сучасні форми просторової організації виробництва товарів і послуг в Україні. Досвід реалізації планів сталого розвитку в різних стратегіях збалансованого розвитку.

 

1. Яке значення мають міжнародні транспортні коридори, які проходять через  територію України?

Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=2xKmDM1ptP4

 

2. Робота з картою

За допомогою шкільної карти атласу позначте а контурній карті України транспортні коридори, які проходять через територію держави.

(карта додається)

 

Географіка

 

3. 8  вересня 2016 року в м. Одеса відбулася Міжнародна Транспортна Конференція «Інтегровані транспортні коридори Європа – Азія» про створення трьох нових МТК: «Гданськ - Одеса», «Євроазіатський» ( Чорноморськ – Поті (Батумі) – Тбілісі – Баку) , «Європа - Азія» ( від Німеччини до Китаю через 16 країн «Великий шовковий шлях ХХІ століття»). Які перспективи відкриються для України?

4. Використовуючи посилання

https://uk.wikipedia.org/wiki/ Офшорна_розробка_програмного_забезпечення_в_Україні

випишіть у зошит основні центри розташування українських офшорних компаній.

 

5. Ознайомтесь із відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=vPwBhym2d-Y

На основі відео запропонуйте цікавий перспективний ( на вашу думку) туристичний маршрут Вашого району.

(Побудувати карту цікавих маршрутів)

 

6. Назвіть фінансові корпорації (банки) України. Використовуючи джерела інтернету визначте, до якої міжнародної банківської групи вони належать та вкажіть країну.

 

7. Ознайомтесь із сучасними формами просторової організації виробництва товарів і послуг в Україні (схема додається)

 


 

8. Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Jc4NY-Wojug

Які цілі сталого розвитку впроваджують в Україні?


 

9. Запропонуйте  заходи, спрямовані на впровадження цілей сталого розвитку у Вашому населеному пункті.

1.     Опрацювати параграф 34

2.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nOgMA1QcYlM&t=20s

3.     Написати конспект по параграфу.

4.     Виконати тести за посиланням https://zno.osvita.ua/geography/476/


09.05

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

Тема уроку: Конкурентні переваги України на ринках побутових товарів. Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розташування підприємств.Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування.

1.Перегляньте презентацію або відеоурок( з 28хв. 40 с.)

2.Опрацюйте пар.33

3.  (12 б) Виконайте тест відкривши посилання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6985059

Спочатку опрацюйте матеріал а потім виконуйте тест.

                                          Бажаю успіхів!

02.05

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництва літаків в Україні, експорт та імпорт авіаракетної техніки. Виробництво автомобілів, сільськогосподарської техніки: тенденції розвитку, міжнародне кооперування. Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції.

1.     Опрацювати параграф 30,31

2.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7FkUSzvLJbo

3.     Написати конспект по параграфу.

4.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4348412

25.04

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів. Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні.

Практична робота 10. Аналіз секторальної структури економіки України.

1.     Опрацюйте параграф 29

2.     Дайте письмово відповіді на запитання нижче.

3.     Запишіть та заповніть таблиці.

4.     Пригадайте з курсу «Географія, 9 клас» з яких секторів складається економіка України? Який сектор економіки є провідним  в Україні? Чому?

5.     Пригадайте визначення понять «експорт», «імпорт», «міжнародний  поділ праці»

6.     Які показники застосовують для характеристики стану національної економіки України?


7.     Проаналізуйте, яке місце України в світовій економіці ? ( таблиця 1)

Таблиця 1. Місце України в світовій економіці, ВВП, $ млрд.          

Роки

Світовий

Україна

Частка України у світовому ВВП, %

2000

30 971

31,8

0,10

2008 

62 308

179

0,29

2011 

71 423

163

0,23

2014(о)

77 609

130

0,17

8.            Основні риси національної економіки на сучасному етапі - це  суверенізація, структурна перебудова, розвиток підприємництва, становлення конкурентоспроможного національного товарного виробництва, соціологізація, екологізація. За яких умов, на вашу думку, Україна  стане постіндустріальною країною?

9.            Поясніть, чому Україна виступає експортером сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів?

10.       Проаналізуйте динаміку  зовнішньої торгівлі України товарами  за схемою 1. Який висновок ви можете зробити? Що є основною причиною зниження динаміки зовнішньої торгівлі  товарами України з 2014 року?

Схема 1. Динаміка зовнішньої торгівлі України товарами, млрд. дол. США


11. Виконайте практичну роботу № 10 «Аналіз секторальної структури економіки України».

12. Чому за роки незалежності України вводили в експлуатацію нові блоки на АЕС? На яких  атомних  електростанціях  введено в експлуатацію    чергові блоки? Навіщо це проводиться?

13.   Доповніть таблицю 2:

Таблиця 2. Промислові виробництва України,  продукція яких відправляється на експорт

Назва підприємства, місцезнаходження)

Назва продукції

Імпортери

«Антонов» (м. Київ)

 

Країни СНД, Азії, Африки

«Мотор Січ» (м. Запоріжжя)

 

Країни СНД, Азії, Африки

Південний машинобудівний завод ім.. О.М. Макарова   (м. Дніпро)

 

Країни Європи

«АвтоЗаЗ» (м. Запоріжжя)

 

Країни Європи

«Шкода» (с.Солотвино  Закарпатська область)

 

Країни Європи

«Косталл» (м. Переяслав – Хмельницький»

 

Країни Європи

«Ельворті» (м. Кропивницький)

 

Країни Європи та Азії

12. Назвіть головні чинники  створення в Україні заводів ТНК зі складання окремих напівфабрикатів і компонентів електронної промисловості.

13. Пригадайте, що таке «додана вартість»?  Зростання доданої вартості на рівні країни свідчить про ефективність її економіки й дає можливість підвищити рівень життя. Не випадково між країнами існує конкуренція за місце й роль у глобальних ланцюгах доданої вартості.

Чи знаєте ви, що: прикладом інтеграції України у глобальні ланцюги доданої вартості є завод «ВЕТ Аутомотів Україна» (м. Виноградів, Закарпатська обл.) . Він виробляє електронні системи підігріву сидінь для відомих марок легкових автомобілів. Це одне з підприємств світового лідера в цій сфері діяльності — німецької фірми WET «Аутомотів Системс».

14.  Обґрунтуйте, чому провідні за людністю міста України є головними центрами харчової промисловості в державі?

15. Чому більшість підприємств меблевої промисловості належить вітчизняним юридичним особам?

16. Чому  більшість продукції  побутової хімії розміщено у малих і середніх за людністю містах?

17.  Чому,  на вашу думку,останнім часом,  галузі легкої промисловості в Україні зазнали спаду виробництва ?

18. Пригадайте, що таке «транспортні коридори» та яка їх роль в розвитку економічних взаємозвязків між державами? Яку роль відіграють транспортні коридори, що проходять територією України?

19. До якого сектору економіки відноситься офшорна  розробка програмного забезпечення в Україні?

20. Чому Карпати є найбільшим рекреаційним потенціалом у розвитку третинного сектору економіки України?

18.04.22

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

Виконати  контрольну роботу за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8926405


11.04.22

Синхронний урок 8.00

https://meet.google.com/daa-civu-won

НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=MLq5Rsdv4hc

2.     Опрацювати параграф 28

3.     Написати конспект

4.     Виконати практичну роботу Практична робота 9. Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні. (фото виконаної роботи прислати у вайбері)

11 клас

04.04.22

Синхронний урок   8.00 

https://meet.google.com/daa-civu-won

УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВА

1.     Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=3Ei7H5x5leg

2. Пригадайте з курсу історії та географії попередніх років, яке відношення до України мають  події 1917, 1919,  1922-1991, 1954, 1991, 2014 роки. Як це вплинуло на формування державного кордону України?

3. Опрацюйте параграф 27 підручника.

4. Перегляньте відео за посиланням і пригадайте, в чому універсальність географічного положення України?

https://www.youtube.com/watch?v=lP0RAbA2NLM

5. Використовуючи план характеристики та відповідні карти атласу, спробуйте охарактеризувати ПГП України. ( у зошит коротко)

Характеристика політико-географічного положення країни

Ø Політико-економічна оцінка державних кордонів:

·        Країни-сусіди та  рівень їх економічного розвитку; (https://learningapps.org/view4918660 )

·        спільні кордони з тісними політичними та економічними партнерами;

·        спільні кордони з країнами інших політичних та економічних блоків.

Ø Положення відносно транспортних коридорів, ринків сировини та збуту товарів:

·         вихід до моря, річкові зв'язки;

·        торговельні відносини з сусідами;

·        забезпеченість власною сировиною.

Ø Положення відносно «гарячих точок» планети:

·        гарячі точки у прикордонних країнах,

·        військово-стратегічний потенціал країни, військові бази за кордоном, участь країни в конфліктах, миротворчих операціях

Які зміни в ПГП відбулися в останні роки? Який вплив вони мають на економічний розвиток України? ( письмово у зошит?

6.  Повтори адміністративно територіальний устрій України https://learningapps.org/view3689668

 - Які зміни відбуваються сьогодні із адміністративно-територіальним устроєм України?

- Чи відбуваються такі зміни у Вашому районі?

- Яке Ваше ставлення до даних змін?

7. Пригадай чи підготуйся до ЗНО

https://learningapps.org/view4018649

https://learningapps.org/view4757008


28.03.22

Асинхронний урок

Узагальнення знань учнів за темами «Біосфера та системи землі», «Загальні суспільно-географічні закономірності світу».

Діти, цю теми ми детально вивчали у  6 класі, зараз ми її повторили, але прошу для закріплення переглянути ще раз відео з 6 класу.

1.      Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=r0hTfCJR1Xs

4. Виконати тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6227664


21.03.2022

Асинхронний урок

Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм. Формування «інформаційного суспільства».

1.     Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=nOgMA1QcYlM

2.     § 25. Скласти картосхему «Найбільші світові туристичні потоки».

3.     Виконати тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9199624


14.03.22   Синхронний урок

Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації.

Практична робота №8. Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини — виробництво глинозему — виробництво первинного алюмінію — споживання алюмінію».

1.     Онлайн-урок  8.00 https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmeet.google.com%2Firq-dyzf-gws%3Ffbclid%3DIwAR3vPNDV0aSJVHCTKhBuOHXEjQY3wfcEb2GcheSKXyvG_IpCfGMFo8wqTa4&h=AT1w6I21XifvR5fviYPP6rqzAJWY7huIDgvThr3LxtbY0_xVrqw42fT8S2iFsA4REIgJaNJROGFOp09EgMod_ZlPcduUKEV1g1kkfYYit8rvuO2_NJurLoKD1yF76SJlSac6DA

2.     Переглянути відео за посиланням https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Geography-11th-grade+2020/courseware/d063d0c9f8634f8ca1f3a04904539fce/57176e8284554a9abb85304ee87b3fc7/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BGeography-11th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%40afde2532ac014000a18ea0e7786b8d1e

3.     Виконати тести після відео

Опрацювати параграф 25

4.     Виконати   Практична робота №8. Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини — виробництво глинозему — виробництво первинного алюмінію — споживання алюмінію».

07.02.22

Динаміка чисельності населення світу. Природні, соціальні, економічні й екологічні чинники та просторові особливості природного руху населення у світі. Статево-вікова, шлюбно-сімейна структура населення. Демографічне старіння населення. Характеристика демографічної ситуації в країнах за статево-віковими пірамідами. Особливості демографічної політики у країнах з різним типом відтворення.

1.     Онлайн урок https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmeet.google.com%2Fyov-djds-xmv%3Ffbclid%3DIwAR1RBmVe0BFeQEPrynEEu2a-s7uuJ3ASotYDb_fLyGXwjapsKuLjnzLZL7o&h=AT162hz_j20yULSZ181vTaMOXkLw-z86FtGoTuZNOvyNbEeowbSdStuZUS7MEi93YWT9uOxa2gMUC_osAq4s6q9BAa7WUgBhc6D5DyIshvCn_Zfkp1eRvCzflmZ8YS47-ahF

2.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=F4rvflIKJBw&t=4s

3.     Опрацювати параграф 20

4.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4530215


16.03.21

          ПОЛІТИЧНА ГЕОГРАФІЯ ТА ГЕОПОЛІТИКА

Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=78Z5pLh5a2s 

Д\З

1. Опрацювати параграф: 26

2. Виконати тести за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8005098 


                                                              12.01.21

Біосфера та її складові. Закономірності поширення живих організмів на суходолі та в океанах.

Опрацюйте матеріали уроку за посиланням і після відео виконайте тести.

(Перед початком зареєструйтеся)

https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Geography-11th-grade+2020/courseware/a544460402e3490b8e2c513f7f7ab6d6/e41d1733d7e84e1d802378a66f48b59f/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BGeography-11th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%4087974ef913804e84a3ab8f451ef1d12f

Д/З

1.     Опрацювати параграф 17

2.     Написати конспект до параграфу.

 

19.01.21

Природні зони. Грунти України.

1.     Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=SWq_5aosFXQ

2.     Напишіть конспект уроку до параграфу 18.

Д\З

1.     Опрацювати параграф 18

2.     Виконайте тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8977934

 

  24. 11.20

Сонячно-земні взаємодії. Сонячне випромінювання, відмінності випромінювання і поглинання тепла повітрям, поверхнею гірських порід і води. Тропосфера: температурний режим, зміна атмосферного тиску, вітри, вологість, опади. Погода. Синоптичні карти.

Практична робота 5 (оцінювана). Визначення середніх температур і амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

1.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=CETBtb7kRYA

2.     Опрацювати параграф 12.

3.     Виконати тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2642857

01.12.2020

 Клімат. Кліматотвірні чинники. Кліматична карта. Карта кліматичних поясів. Характеристика типів клімату за кліматограмами. Вплив атмосфери на літосферу: вивітрювання, рельєфоутворення. Кліматичні умови як чинник розселення і розташування виробництва та інфраструктурних об’єктів.

1.     Опрацювати параграф 13, 14

2.     Запишіть основні визначення та запам’ятайте їх.

3.     Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6rSV6CJWrIE

4.     Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9120130

Немає коментарів:

Дописати коментар